Sklepy internetowe

Profesjonalne sklepy internetowe

Niewątpliwie uruchomienie sklepu internetowego już jest nie tylko innowacją i przewagą nad konkurencją, ale coraz częściej nadążaniem za rynkiem i jego potrzebami.

Nasza firma zajmuje się tworzeniem sklepów internetowych o wysokiej jakości, zarówno od strony funkcjonalnej jak i wizualnej. Możliwości naszego sklepu zostały opisane w dziale funkcjonalności. Nasi klienci otrzymują gotowy przetestowany produkt, który jest szybki i niezawodny.

Era e-commerce

Obecnie handel bardzo dynamicznie wkracza w sferę internetu. Dla efektywnej sprzedaży już nie wystarczy zwykły sklep. Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne wśród rosnącej liczby jego użytkowników, dlatego wychodząc naprzeciw ich potrzebom, prowadzona jest również sprzedaż w sklepach internetowych.

Popyt na zakupy przez Internet jest ogromny, użytkownicy kupują od książek i filmów poprzez samochody i meble aż po artykuły spożywcze.

Łatwość obsługi

Integracja z systemami płatnoci elektronicznych tj. platnosci.pl czy przelewy24.pl.

czytaj więcej...

Integracja z porównywarkami cen Ceneo i Nokaut umożliwiająca wyszukanie produktów z Twojego sklepu w wymienionych serwisach.

czytaj więcej...

Sprawne zarządzanie metodami przesyłki, definiowanie ceny w zależności od takich parametrów jak waga, ilość, objętość, metoda płatności itp.

czytaj więcej...

Funkcjonalności

Zamówienia

  1. Dokonywanie zamówień przez zarejestrowanych i nie zarejestrowanych użytkowników
    PdSklep posiada możliwość składania zamówień przez użytkowników, którzy założyli konto w sklepie, jak i tych, którzy takiego konta nie posiadają. Kto może składać zamówienia, decyduje właściciel sklepu, który może zarówno dopuścić zarejestrowanych i niezarejestrowanych jak i tylko zarejestrowanych lub tylko niezarejestrowanych użytkowników.

  2. Definiowanie czasów realizacji i dostawy zamówienia
    Jednym z elementów informacji o zamówieniu jest jego czas realizacji i dostawy. PdSklep umożliwia zdefiniowanie takich czasów i przypisywanie ich do poszczególnych produktów i metod przesyłki.

  3. Definiowanie metod przesyłki
    Dla sklepów które umożliwiają wiele sposobów dostarczenia produktów, jest możliwość definiowania metod przesyłki (np. kurier, poczta). Klient składający zamówienie może wybrać preferowaną przez siebie metodę przesyłki i od razu otrzyma informację jaki jest koszt i czas dostawy przy wybranej metodzie.

  4. Definiowanie metod płatności
    Kolejnym elementem zamówienia jest metoda płatności. Można definiować różne metody (np. przelew bankowy, za pobraniem pocztowym, płatność internetowa). Klient wybiera dogodną dla siebie metodę płatności i jest automatycznie informowany jaki jest koszt wybranej metody płatności.

  5. Obsługa kodów rabatowych
    Jeżeli w sklepie są zdefiniowane talony, wówczas przy zamówieniu klient może podać kod talonu, który posiada i cena zamówienia zostanie automatycznie zaktualizowana o rabat, który przysługuje dla danego talonu.

  6. Komentarz klienta do zamówienia
    Czasami klient może mieć specjalne życzenia lub uwagi odnośnie składanego zamówienia. Może je napisać w specjalnie przeznaczonym do tego formularzu. Przesłane uwagi będą widoczne w panelu administracyjnym w zamówieniach.

Katalog produktów

  1. Tworzenie zagnieżdżonej struktury kategorii
    Kategorie mają zagnieżdżoną strukturę, można zarządzać nimi w łatwy sposób.

  2. Przypisywanie produktów do jednej lub wielu kategorii

  3. Tworzenie własnych zdefiniowanych atrybutów produktów
    Produkty posiadają swoje stałe atrybuty takie jak cena, ilość w magazynie itp., jednak często posiadają dodatkowe atrybuty typowe tylko dla danego produktu. Istnieje możliwość definiowania własnych atrybutów i przypisywania ich do produktów.

  4. Filtrowanie po atrybutach produktów
    Często przy dużej ilości produktów tego samego typu, pojawia się potrzeba zawężenia przeszukiwanych produktów - do tego służą filtry. Można je definiować dla stałych (takich jak cena) jak i własnych zdefiniowanych atrybutów. Dzięki nim przeglądanie produktów staje się wygodne i szybkie.

  5. Tworzenie galerii produktu
    W panelu administracyjnym znajduje się łatwy i wygodny interfejs do zamieszczania grafik do danego produktu. Przesłane grafiki wyświetlają się w postaci galerii na stronie produktu.

  6. Ocenianie i recenzje produktów
    PdSklep posiada system oceniania i recenzowania produktów. Dzięki tej funkcjonalności klienci mogą wyrazić swoją opinię na temat danego produktu oraz przeglądać najlepiej oceniane produkty. Pomoże to w wyborze zakupów.

  7. Wyprzedaże
    Produkty można oznaczać jako produkty w wyprzedaży i ustalać nowe ceny. Na stronie produktu pojawia się przekreślona stara cena oraz nowa aktualna cena.

  8. Tworzenie powiązań pomiędzy produktami
    Powiązania pomiędzy produktami mogą służyć do zachęcenia klientów do przeglądania podobnych produktów. Powiązane produkty pojawiają się w dolnej części strony produktu.

  9. Przypisywanie akcesoriów produktów
    Do każdego produktu można przypisać akcesoria powiązane z tym produktem. W momencie dodania produktu do koszyka, pojawiają się przypisane mu akcesoria i również można je dodać do koszyka.

  10. Promocje
    PdSklep umożliwia tworzenie promocji, które składają się z opisu, oraz przydzielonych do niej produktów.

  11. Tworzenie listy topseller
    Topseller to naljepiej sprzedające się produkty. Można stworzyć taką listę, która dodatkowo zachęci klientów do zakupu wybranych produktów, jako że ich wysoka sprzedaż, to dodatkowy atut.

  12. Zarządzanie stanem magazynowym
    Można określić szczegółowe dane produktu, takie jak wymiary i waga oraz ilość produktów w magazynie, a także czy produkt nadaje się do przesyłki. Zakupienie produktu przez klienta spowoduje zmniejszenie jego ilości w magazynie. Jeżeli ilość w magazynie osiągnie 0, wówczas informacja o czasie dostawy produktu wydłuża się o czas jego zamówienia i sprowadzenia na stan sklepu.

  13. Definiowanie słów kluczowych i opisów SEO
    Dla lepszego wypozycjonowania sklepu w wyszukiwarkach (takich jak Google), można umieszczać w kategoriach i produktach specjalne opisy i słowa kluczowe. Zostaną one umieszczone w specjalnych sekcjach strony, które nie są widoczne dla użytkowników, ale są widoczne dla wyszukiwarek. Dzięki temu produkty i kategorie będą łatwiejsze w odnalezieniu w wyszukiwarce.

Strony statyczne

Strony statyczne służą do tworzenia podstron sklepu. Mogą zostać wykorzystane do umieszczenia w sklepie wszelkich informacji, których nie da się umieścić w innych częściach serwisu sklepowego. Przykładowo można stworzyć strony statyczne zawierające takie treści jak: szczegółowe informacje o sklepie, regulamin, dane kontaktowe, pomoc, opis realizacji zamówienia itp.

Koszyk

Zamawiane produkty można umieścić w koszyku. Na każdej stronie widnieje skrócona informacja odnośnie produktów znajdujących się w koszyku. W każdej chwili można podejrzeć jego pełną zawartość. Bezpośrednio z koszyka można przejść do zamówienia.

Talony

Funkcja przydatna dla sklepów, w których tworzone są różnego rodzaju rabaty. Główne funkcje tego modułu to: tworzenie talonów, automatyczne generowanie kodów rabatowych, ustawianie okresu ważności talonu, ustalanie stawki (procentowa, czy konkretna ilość pieniędzy), ustalanie progu wartości zamówienia od którego talon można wykorzystać.

Zarządzanie zarejestrowanymi klientami

W panelu administracyjnym można przeglądać zarejestrowanych klientów, przeglądać ich zamówienia oraz aktualny stan koszyka.

Integracja z porównywarkami cen: Ceneo, Skąpiec, Nokaut

Obecnie bardzo popularną formą promocji, jest umieszczanie swoich produktów w porównywarkach cen. PdSklep posiada wbudowaną integrację z najpopularniejszymi porównywarkami cen na rynku. Oznacza to, że produkty znajdujące się w sklepie, pojawią się w wybranych porównywarkach cen (zazwyczaj wiąże się to z rejestracją i dodatkowymi opłatami w porównywarce).

Integracja z płatnościami internetowymi

Bardzo wygodną i popularną formą zapłaty w sklepach internetowych jest płatność internetowa. PdSklep posiada integrację z serwisami platnosci.pl oraz Przelewy24, które umożliwiają zapłatę przez wiele systemów bankowych (mTransfer, MultiTransfer, Płacę z Inteligo i wiele innych) oraz kartą kredytową.

wybrane płatności

Ogólne funkcje

  1. Śledzenie ruchu na stronie
    Dzięki wykorzystaniu rewelacyjnej aplikacji Google Analytics, można przejrzeć statystyki odwiedzalności sklepu. PdSklep posiada zintegrowaną obsługę Google Analytics, co oznacza, że nie trzeba posiadać konta w Google, aby mieć dostęp do statystyk - można je zobaczyć w panelu administracyjnym sklepu.

  2. Śledzenie ruchu e-commerce
    PdSklep posiada integrację z Google Analytics E-commerce, co pozwala w panelu statystyk Google Analytics śledzić łączne przychody, współczynnik konwersji, średnią wartość zamówienia, popularność produktów.

  3. Powiadomienia mailowe
    Właściciel sklepu jest informowany na bieżąco o tym co dzieje się w jego sklepie. Dostaje powiadomienia przez e-mail m.in. o złożonych zamówieniach, czy dodanych recenzjach produktów. E-maile otrzymują także klienci - są informowani o szczegółach złożonego zamówienia, a także o każdej zmianie statusu zamówienia.

  4. Raportowanie błędów
    Każdy z naszych sklepów jest monitorowany. W przypadku wystąpienia błędu, nasz administrator jest natychmiast powiadamiany przez system i przystępuje do naprawy usterki.