Zamówienia
-
Dokonywanie zamówień przez zarejestrowanych i nie zarejestrowanych użytkowników
PdSklep posiada możliwość składania zamówień przez użytkowników, którzy założyli konto w sklepie, jak i tych, którzy takiego konta nie posiadają. Kto może składać zamówienia, decyduje właściciel sklepu, który może zarówno dopuścić zarejestrowanych i niezarejestrowanych jak i tylko zarejestrowanych lub tylko niezarejestrowanych użytkowników. -
Definiowanie czasów realizacji i dostawy zamówienia
Jednym z elementów informacji o zamówieniu jest jego czas realizacji i dostawy. PdSklep umożliwia zdefiniowanie takich czasów i przypisywanie ich do poszczególnych produktów i metod przesyłki. -
Definiowanie metod przesyłki
Dla sklepów które umożliwiają wiele sposobów dostarczenia produktów, jest możliwość definiowania metod przesyłki (np. kurier, poczta). Klient składający zamówienie może wybrać preferowaną przez siebie metodę przesyłki i od razu otrzyma informację jaki jest koszt i czas dostawy przy wybranej metodzie. -
Definiowanie metod płatności
Kolejnym elementem zamówienia jest metoda płatności. Można definiować różne metody (np. przelew bankowy, za pobraniem pocztowym, płatność internetowa). Klient wybiera dogodną dla siebie metodę płatności i jest automatycznie informowany jaki jest koszt wybranej metody płatności. -
Obsługa kodów rabatowych
Jeżeli w sklepie są zdefiniowane talony, wówczas przy zamówieniu klient może podać kod talonu, który posiada i cena zamówienia zostanie automatycznie zaktualizowana o rabat, który przysługuje dla danego talonu. -
Komentarz klienta do zamówienia
Czasami klient może mieć specjalne życzenia lub uwagi odnośnie składanego zamówienia. Może je napisać w specjalnie przeznaczonym do tego formularzu. Przesłane uwagi będą widoczne w panelu administracyjnym w zamówieniach.
Katalog produktów
-
Tworzenie zagnieżdżonej struktury kategorii
Kategorie mają zagnieżdżoną strukturę, można zarządzać nimi w łatwy sposób. -
Przypisywanie produktów do jednej lub wielu kategorii
-
Tworzenie własnych zdefiniowanych atrybutów produktów
Produkty posiadają swoje stałe atrybuty takie jak cena, ilość w magazynie itp., jednak często posiadają dodatkowe atrybuty typowe tylko dla danego produktu. Istnieje możliwość definiowania własnych atrybutów i przypisywania ich do produktów. -
Filtrowanie po atrybutach produktów
Często przy dużej ilości produktów tego samego typu, pojawia się potrzeba zawężenia przeszukiwanych produktów - do tego służą filtry. Można je definiować dla stałych (takich jak cena) jak i własnych zdefiniowanych atrybutów. Dzięki nim przeglądanie produktów staje się wygodne i szybkie. -
Tworzenie galerii produktu
W panelu administracyjnym znajduje się łatwy i wygodny interfejs do zamieszczania grafik do danego produktu. Przesłane grafiki wyświetlają się w postaci galerii na stronie produktu. -
Ocenianie i recenzje produktów
PdSklep posiada system oceniania i recenzowania produktów. Dzięki tej funkcjonalności klienci mogą wyrazić swoją opinię na temat danego produktu oraz przeglądać najlepiej oceniane produkty. Pomoże to w wyborze zakupów. -
Wyprzedaże
Produkty można oznaczać jako produkty w wyprzedaży i ustalać nowe ceny. Na stronie produktu pojawia się przekreślona stara cena oraz nowa aktualna cena. -
Tworzenie powiązań pomiędzy produktami
Powiązania pomiędzy produktami mogą służyć do zachęcenia klientów do przeglądania podobnych produktów. Powiązane produkty pojawiają się w dolnej części strony produktu. -
Przypisywanie akcesoriów produktów
Do każdego produktu można przypisać akcesoria powiązane z tym produktem. W momencie dodania produktu do koszyka, pojawiają się przypisane mu akcesoria i również można je dodać do koszyka. -
Promocje
PdSklep umożliwia tworzenie promocji, które składają się z opisu, oraz przydzielonych do niej produktów. -
Tworzenie listy topseller
Topseller to naljepiej sprzedające się produkty. Można stworzyć taką listę, która dodatkowo zachęci klientów do zakupu wybranych produktów, jako że ich wysoka sprzedaż, to dodatkowy atut. -
Zarządzanie stanem magazynowym
Można określić szczegółowe dane produktu, takie jak wymiary i waga oraz ilość produktów w magazynie, a także czy produkt nadaje się do przesyłki. Zakupienie produktu przez klienta spowoduje zmniejszenie jego ilości w magazynie. Jeżeli ilość w magazynie osiągnie 0, wówczas informacja o czasie dostawy produktu wydłuża się o czas jego zamówienia i sprowadzenia na stan sklepu. -
Definiowanie słów kluczowych i opisów SEO
Dla lepszego wypozycjonowania sklepu w wyszukiwarkach (takich jak Google), można umieszczać w kategoriach i produktach specjalne opisy i słowa kluczowe. Zostaną one umieszczone w specjalnych sekcjach strony, które nie są widoczne dla użytkowników, ale są widoczne dla wyszukiwarek. Dzięki temu produkty i kategorie będą łatwiejsze w odnalezieniu w wyszukiwarce.
Strony statyczne
Strony statyczne służą do tworzenia podstron sklepu. Mogą zostać wykorzystane do umieszczenia w sklepie wszelkich informacji, których nie da się umieścić w innych częściach serwisu sklepowego. Przykładowo można stworzyć strony statyczne zawierające takie treści jak: szczegółowe informacje o sklepie, regulamin, dane kontaktowe, pomoc, opis realizacji zamówienia itp.
Koszyk
Zamawiane produkty można umieścić w koszyku. Na każdej stronie widnieje skrócona informacja odnośnie produktów znajdujących się w koszyku. W każdej chwili można podejrzeć jego pełną zawartość. Bezpośrednio z koszyka można przejść do zamówienia.
Talony
Funkcja przydatna dla sklepów, w których tworzone są różnego rodzaju rabaty. Główne funkcje tego modułu to: tworzenie talonów, automatyczne generowanie kodów rabatowych, ustawianie okresu ważności talonu, ustalanie stawki (procentowa, czy konkretna ilość pieniędzy), ustalanie progu wartości zamówienia od którego talon można wykorzystać.
Zarządzanie zarejestrowanymi klientami
W panelu administracyjnym można przeglądać zarejestrowanych klientów, przeglądać ich zamówienia oraz aktualny stan koszyka.
Integracja z porównywarkami cen: Ceneo, Skąpiec, Nokaut
Obecnie bardzo popularną formą promocji, jest umieszczanie swoich produktów w porównywarkach cen. PdSklep posiada wbudowaną integrację z najpopularniejszymi porównywarkami cen na rynku. Oznacza to, że produkty znajdujące się w sklepie, pojawią się w wybranych porównywarkach cen (zazwyczaj wiąże się to z rejestracją i dodatkowymi opłatami w porównywarce).
Integracja z płatnościami internetowymi
Bardzo wygodną i popularną formą zapłaty w sklepach internetowych jest płatność internetowa. PdSklep posiada integrację z serwisami platnosci.pl oraz Przelewy24, które umożliwiają zapłatę przez wiele systemów bankowych (mTransfer, MultiTransfer, Płacę z Inteligo i wiele innych) oraz kartą kredytową.
Ogólne funkcje
-
Śledzenie ruchu na stronie
Dzięki wykorzystaniu rewelacyjnej aplikacji Google Analytics, można przejrzeć statystyki odwiedzalności sklepu. PdSklep posiada zintegrowaną obsługę Google Analytics, co oznacza, że nie trzeba posiadać konta w Google, aby mieć dostęp do statystyk - można je zobaczyć w panelu administracyjnym sklepu. -
Śledzenie ruchu e-commerce
PdSklep posiada integrację z Google Analytics E-commerce, co pozwala w panelu statystyk Google Analytics śledzić łączne przychody, współczynnik konwersji, średnią wartość zamówienia, popularność produktów. -
Powiadomienia mailowe
Właściciel sklepu jest informowany na bieżąco o tym co dzieje się w jego sklepie. Dostaje powiadomienia przez e-mail m.in. o złożonych zamówieniach, czy dodanych recenzjach produktów. E-maile otrzymują także klienci - są informowani o szczegółach złożonego zamówienia, a także o każdej zmianie statusu zamówienia. -
Raportowanie błędów
Każdy z naszych sklepów jest monitorowany. W przypadku wystąpienia błędu, nasz administrator jest natychmiast powiadamiany przez system i przystępuje do naprawy usterki.